هتل های 4 ستاره هند
نوشته شده توسط : تینا

هتل شانتی هوم دهلی نو هند

هتل 4 ستاره شانتی هوم خدماتی از قبیل: خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)، منوهای رژیمی، سرویس اتو شلوار را به میهمانان خود ارائه می دهد و همچنین امکاناتی مثل ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم،تور هند مرداد 98 ایوان مخصوص حمام آفتاب و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

مسافرین تور هند که به دنبال هتلی خوب و اقامتی راحت هستند، هتل شانتی هوم بهترین گزینه خواهد بود.

 

 

هتل شانتی هوم دهلی نو هند

 

هتل شانتی هوم دهلی نو هند


هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند

یک از هتل های خوب و چهار ستاره هند، هتل فورچون می باشد که امکاناتی نظیر خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، فکس و کپی، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، تور هند تابستان 98 سرویس مستخدم، لابی، ماساژ، استخر روباز، مرکز بدنسازی و ... را داراست. از امکانات اتاق ها نیز می توان به وای فای، صندوق امانات، وسایل بهداشتی، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و ... اشاره نمود.

مسافرین تور هند که به دنبال هتلی با امکانت لوکس در عین حال با قیمت مناسب هستند، هتل فورچون این گرازیا بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند

 

هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند


 هتل ت نیو دهلی هند


 هتل ت نیو دهلی هند خدماتی از قبیل : رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،بالکن ،اتاقهای پاک و بدون سیگار و گاوصندوق را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،حمام ترکی و بخار ،ایوان مخصوص حمام آفتاب و امکانات تور کیش برای معلولین را دارا می باشد.

رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار


هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

این هتل 4 ستاره یکی از هتل های خوب هند می باشد که دارای 54 اتاق مجهز و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم و ... اشاره نمود.

از دیگر امکانات نیز مجموعه ورزشی و بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، رستوران با سرو غذاهای بین المللی و هند و ... می باشد. مسافرین عزیز تور هند که به دنبال هتلی خوب و مجهز می باشند، هتل میپل گزینه ای مناسب خواهد بود.

 

هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

 

هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: